Klacht Capfun: We krijgen ons geld niet terug, ondanks schriftelijke toezegging

Klachtnummer
# 394064
Gebruiker
VLliegendeVis#203
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben per abuis 2x voor onze vakantie betaald. Ruim €1000,-. Paar keer gebeld en gemaild met Capfun ( betreffende camping Don Jon de Lars) Screenshots van de betalingen verzonden. De bevestiging én toezegging gekregen dat we het geld terug zouden krijgen. Ze zeggen in hun mail dat we het geld elk moment kunnen ontvangen. We zijn nu een maand verder en hebben nog steeds het geld niet. Gistereochtend een medewerker gesproken die zei het probleem uit te zoeken en hierover te mailen . Ik moet het allemasl nog maar zien...heb er geen vertrouwen meer in

De oplossing

Misschien druk er op zetten...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Capfun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Capfun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen