Klacht Capfun: zie tekst hierboven ,graag duidelijkheid hierover.

Klachtnummer
# 470225
Gebruiker
Martin Clerck
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hadden een vakantie geboekt naar Tordera-Nacions voor 11 juli met het reserveringsnummer 1021025. 16 April heeft mijn vrouw een hartstilstand gekregen waar ze nu nog steeds van hersteld. We hebben dit tijdig aan de camping laten weten. Verklaring van de cardioloog meegestuurd. Eerst wel nog contact later werd dit steeds moeilijker gebrekkig engels en mails die niet goed doorkwamen. Graag zou ik het bedrag voorschot van €401,25 terug gestort willen. We kunnen niet zeggen of we deze vakantie ooit nog kunnen maken.

De oplossing

Bedrag van € 401,25 terug gestort willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Capfun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Capfun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen