Opgelost door Caprera Openluchttheater: Snel geld innen maar niet terugbetalen na annulering vanuit theater.

npleunis

Op 5 juni 2015 heb ik twee tickets geboekt voor het hoorcollege van Arjan Postma. Deze zou op 9 september 2015 plaatsvinden maar is door omstandigheden verzet naar 22 mei 2015. We kregen op 30 juni jl. een mail met de keuze voor kaarten voor 22 mei of geld terug. Ik heb voor geld terug gekozen. Sinds ik dat antwoord heb gestuurd, hoor ik niets meer van het theater. Wel worden de reclamemails keurig naar mij gemaild. Maar een antwoord, ook al is deze automatisch, op mijn mails kan schijnbaar niet. Ook per telefoon kan ik het theater niet bereiken. Ik heb al een drietal e-mails op verschillende dagen gestuurd met het verzoek tot terug betalen, de laatste heb ik vandaag gestuurd naar vier verschillende adressen. Ook heb ik via mijn vader een verzoek op Facebook gedaan vandaag.

Ik verwacht dat het bedrijf met mij communiceert wanneer ik mijn geld kan terug verwachten. Aangezien we nu bijna drie weken verder zijn, verwacht ik de betaling uiterlijk vrijdag op mijn rekeningnummer die ik in mijn e-mails heb vermeld.

Wij vinden dat Caprera Openluchttheater hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

npleunis
    Inmiddels heeft de directeur van het theater per mail contact met mij gezocht. Zij stelde daarin het bedrag overgemaakt te hebben. Ook bood ze aan om in de nabije toekomst een andere voorstelling op hun kosten komen te bezoeken. Daarop heb ik positief gereageerd. Nu het weekend afwachten om te kijken of het geld bij mij is bijgeschreven.
    npleunis
    Het bedrag is inmiddels door de directeur zelf overgemaakt naar mijn rekening.
    npleunis
    De directeur vroeg mij naar welke voorstelling ik wil. Dit heb ik per email aangegeven, dat is inmiddels een week geleden. Hierop nog geen reactie gehad.
    npleunis
    Inmiddels een reactie van de directeur. Twee kaarten gekregen voor de voorstelling naar keuze. Uiterst goede emailwisselling met mevrouw Marcus gehad. Naar tevredenheid opgelost.
    npleunis
    Helaas heeft het theater niet op Klachtenkompas gereageerd maar wel de klacht uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Met dank aan de directeur Laura Marcus.

npleunis

Ook een klacht indienen over Caprera Openluchttheater?