Opgelost door Caprera Openluchttheater: Snel geld innen maar niet terugbetalen na annulering vanuit theater.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118853
Gebruiker
npleunis
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 5 juni 2015 heb ik twee tickets geboekt voor het hoorcollege van Arjan Postma. Deze zou op 9 september 2015 plaatsvinden maar is door omstandigheden verzet naar 22 mei 2015. We kregen op 30 juni jl. een mail met de keuze voor kaarten voor 22 mei of geld terug. Ik heb voor geld terug gekozen. Sinds ik dat antwoord heb gestuurd, hoor ik niets meer van het theater. Wel worden de reclamemails keurig naar mij gemaild. Maar een antwoord, ook al is deze automatisch, op mijn mails kan schijnbaar niet. Ook per telefoon kan ik het theater niet bereiken. Ik heb al een drietal e-mails op verschillende dagen gestuurd met het verzoek tot terug betalen, de laatste heb ik vandaag gestuurd naar vier verschillende adressen. Ook heb ik via mijn vader een verzoek op Facebook gedaan vandaag.

De oplossing

Ik verwacht dat het bedrijf met mij communiceert wanneer ik mijn geld kan terug verwachten. Aangezien we nu bijna drie weken verder zijn, verwacht ik de betaling uiterlijk vrijdag op mijn rekeningnummer die ik in mijn e-mails heb vermeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caprera Openluchttheater hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    npleunis
    Datum
    Inmiddels heeft de directeur van het theater per mail contact met mij gezocht. Zij stelde daarin het bedrag overgemaakt te hebben. Ook bood ze aan om in de nabije toekomst een andere voorstelling op hun kosten komen te bezoeken. Daarop heb ik positief gereageerd. Nu het weekend afwachten om te kijken of het geld bij mij is bijgeschreven.
  2. Auteur
    npleunis
    Datum
    Het bedrag is inmiddels door de directeur zelf overgemaakt naar mijn rekening.
  3. Auteur
    npleunis
    Datum
    De directeur vroeg mij naar welke voorstelling ik wil. Dit heb ik per email aangegeven, dat is inmiddels een week geleden. Hierop nog geen reactie gehad.
  4. Auteur
    npleunis
    Datum
    Inmiddels een reactie van de directeur. Twee kaarten gekregen voor de voorstelling naar keuze. Uiterst goede emailwisselling met mevrouw Marcus gehad. Naar tevredenheid opgelost.
  5. Auteur
    npleunis
    Datum
    Helaas heeft het theater niet op Klachtenkompas gereageerd maar wel de klacht uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Met dank aan de directeur Laura Marcus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
npleunis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caprera Openluchttheater?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen