Klacht Car Center Schild: Km standen zeer ver terug draaien

Fatabeest

Vieze vuile t*r*ng oplichters.
Heb in 2003-2004 een Renault grand Espace 3.0V6 gekocht..€ 18'000,- met zogenaamd maar 69.000 op de teller.
Na onderzoek bleek er anderhalf jaar daarvoor in Duitsland een nieuwe injectie systeem in gezet te zijn... bij Renault.. met een km stand van 222.000 km... en hij heeft nog rond gereden daarna dus een veel fout aan km'rs gemaakt.. maar er kan met 200%zekerheid gezegd worden dat er minimaal 150.000 km van de teller af gedraaid is.
Wat de waarde van de auto flink heeft doen kelderen.. ben dus voor meer dan €10'000,- opgelicht.
Ik was toen van plan "maatregelen te treffen" maar een toenmalige vriendin van mij heeft der beste vriend in Apeldoorn wonen en zei me al dat het geen zuivere gasten zijn.
En ik zorgde toen ook voor haar en der kleine en heb het er maar bij laten zitten.
En daar mogen ze echt van geluk van spreken.. g*re oplichters.
Dus nooit maar dan ook nooit een auto kopen daar.

Of ze even zo'n € 10'000,- terug willen betalen.. die Renault was nog niet de helft waard van wat ik er toen (*door middel van een lening*) voor betaald heb.
Heb toen mijn eigen goede Renault Laguna ingeruild en kreeg daar € 3'500,- voor wat een redelijke prijs leek maar niets was minder waar.
Ik heb nog ergens een aankoopbewijs geloof ik maar daar wou hij niet zoveel opzetten.
Heb nog een foto van het geld wat ik bij de bank heb opgehaald..

Wij vinden dat Car Center Schild hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Car Center Schild?