Klacht Car Sales BV: verborgen gebreken na aankoop occasion

Martins

Op 6 februari 2015 occasion gekocht bij Car Sales BV te Overveen. Verkoper gaf aan dat de auto helemaal in orde was en er zelf mee gereden heeft. We mochten hem terug brengen indien de auto niet in orde bleek. Eind februari kregen we klachten met de auto. Op dat moment zaten we in Spanje. Auto daar naar de garage gebracht en blijkt dat de versnellingsbak vervangen moet worden. Inmiddels €370 euro gespendeerd bij de garage in Spanje om deze conclusie te mogen horen. Auto is vandaag via de verzekering teruggebracht naar Nederland. Garage in Overveen blijkt inmiddels niet meer daar te zitten. Het telefoonnummer is buiten gebruik. Ik kan niet vinden of ze inmiddels failliet zijn of dat ze op een andere lokatie beginnen. Graag kom ik in contact met de garage om tot een oplossing te komen. Reparatie van de auto kost 3 keer wat de auto ons gekost heeft.

Graag of reparatie van de auto vergoed door de garage of aankoop ontbinden en geld retour.

Wij vinden dat Car Sales BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Car Sales BV?