Klacht Car2Go: Car2go zorgt voor problemen door niet te reageren op de vele e-mails die ik heb gestuurd.

D..

Er is na jaren mailen en vragen niets opgelost door Car2go.
Ook wordt er helemaal niet inhoudelijk op e-mails gereageerd.
Het lijkt wel of de klant een onbelangrijk obstakel is voor Car2go.
Zeer, zeer teleurgesteld in dit bedrijf.

In december 2017 heb ik deze klacht, die al loopt vanaf begin 2015, gepost en het is alweer bijna het einde van 2018 en Car2go heeft nog steeds helemaal niets gedaan om het probleem op te lossen.
Ik zou dit erg graag opgelost zien voor het einde van het jaar.

1) Ik wil ten eerste dat ze INHOUDELIJK reageren!
2) Graag contact met een en dezelfde medewerker (dus geen standaard e-mails van telkens andere medewerkers als ‘reactie’).
Vervolgens dat ze het probleem
3) ECHT inzien,
4) erkennen en
5) oplossen.
6) Excuses voor jarenlange ellende die ze hebben veroorzaakt door mij als klant tegen te werken (oa. een blokkade).
7) Het incassobureau verwittigen dat Car2go een fout heeft gemaakt (indien deze mijn gevevens nog steeds zou hebben).
Het is nu 24 januari 2019. Ik heb speciaal nog even extra op antwoord gewacht. Maar na nogmaals een hele maand gewacht te hebben, heb ik niets gehoord van Car2go. Helemaal niets. . Blijkbaar willen ze het niet oplossen, want ik heb begrepen van klachtenkompas dat ze dit zeer zeker wel hebben gelezen. Het is diep triest.

Ook een klacht indienen over Car2Go?