Klacht Car2Go: Car2go zorgt voor problemen door niet te reageren op de vele e-mails die ik heb gestuurd.
Details
Klacht
Er is na jaren mailen en vragen niets opgelost door Car2go.Ook wordt er helemaal niet inhoudelijk op e-mails gereageerd.
Het lijkt wel of de klant een onbelangrijk obstakel is voor Car2go.
Zeer, zeer teleurgesteld in dit bedrijf.
In december 2017 heb ik deze klacht, die al loopt vanaf begin 2015, gepost en het is alweer bijna het einde van 2018 en Car2go heeft nog steeds helemaal niets gedaan om het probleem op te lossen.
Ik zou dit erg graag opgelost zien voor het einde van het jaar.
Gewenste oplossing
1) Ik wil ten eerste dat ze INHOUDELIJK reageren!2) Graag contact met een en dezelfde medewerker (dus geen standaard e-mails van telkens andere medewerkers als ‘reactie’).
Vervolgens dat ze het probleem
3) ECHT inzien,
4) erkennen en
5) oplossen.
6) Excuses voor jarenlange ellende die ze hebben veroorzaakt door mij als klant tegen te werken (oa. een blokkade).
7) Het incassobureau verwittigen dat Car2go een fout heeft gemaakt (indien deze mijn gevevens nog steeds zou hebben).
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.