Klacht Car2Go: Foutief doorbelasten van bekeuring

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325542
Gebruiker
Car2GoKLACHT
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Er zijn maar liefst 3 bekeuringen op mijn naam gezet door Car2Go. Deze bekeuringen zijn 3 dagen ná (!) mijn huur geweest met het desbetreffende voertuig en Car2Go beweert nu dan ook dat ik de huur heb beëindigd, buiten het werkgebied van Car2Go. Dit kan niet middels de Car2Go systemen. Na mijn klacht over de onterechte bekeuringen hebben zij dit betreffende gebied verwijderd van de kaart.
Ik krijg geen reactie van Car2go en als ik bel wilt niemand van deze afdeling mij te woord staan. Volgens de huurvoorwaarden geld een bekeuring alleen maar wanneer hij binnen de huurperiode gevallen is. Dit is dus niet het geval. Car2go weigert dit op te lossen en laat niks van zich horen

De oplossing

Ik zou graag zien dat Car2go zijn verantwoordelijkheid pakt en dit netjes oplost. Ook verwacht ik een belletje van iemand met de uitleg hoe dit kan gebeuren.

4 reacties

  1. Auteur
    Car2Go
    Datum
    Hoi S. Sijl,

    Bedankt voor je bericht!

    Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gekregen van mijn collega's.

    Ik ga het uitzoeken en kom er z.s.m. op terug!

    Met vriendelijke groet, Jeroen Team car2go
  2. Auteur
    Car2GoKLACHT
    Datum
    Hoi Jeroen,

    Bedankt voor je antwoord.
    Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen over mijn klacht.

    Stijn
  3. Auteur
    Car2GoKLACHT
    Datum
    Hoi Jeroen óf collega van Car2go,

    Tot op heden nog steeds niets vernomen. Het enige dat gebeurd is is dat jullie het van mijn creditcard geprobeerd hebben af te schrijven.

    Verschrikkelijk hoe jullie hiermee omgaan. Jullie eigen kernprincipes volgen jullie niet en jullie zetten jezelf enorm te kakken.

    Gratis parkeren binnen het Car2go gebied m'n reet!

  4. Auteur
    Car2Go
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Stijn,

    Sorry voor de late reactie. Ik heb het direct voor je nagekeken in ons systeem.
    Voor zover ik kan zien heb je 1 boete ontvangen voor het foutief parkeren op de Galerij, terwijl de car2go geparkeerd moest worden in Q-Park Stadsplein (Stadshart) zoals aangegeven in de parkeerregels.

    Voor overige vragen wil ik je wijzen op de algemene voorwaarden (https://www.car2go.com/NL/nl/terms-of-hire/) paragraaf: § 10 (1: A, B) en § 14 (3).

    Voor overige vragen kun je het beste contact opnemen met: factuur@payment.car2go.com

    Groet Jeroen | team car2go

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Car2GoKLACHT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het zegt al genoeg dat er volgens jullie 1 bekeuring op mijn naam staat in plaats van 3. Jullie hebben namelijk wel 3x de bekeuring afgeboekt van mij creditcard. Ook zijn de bekeuringen BUITEN mijn huurperiode gevallen en is de auto afgemeld in jullie gebied ( dit kan namelijk niet anders) Verschrikkelijke service, het lijkt mij een goed idee om dit bedrijf ten zeerste te vermijden. Bij de klantenservice kun je niet te woord worden gestaan en op mails wordt niet meer geantwoord. In de basisprincipe van Car2Go staat dat het overal gratis parkeren is en dat je alleen kunt in- en uitschecken in het 'Car2Go' gebied.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Car2Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen