Klacht Car2Go: Problemen met uitloggen en SOS nummer

Fleur

Ik kreeg bij het parkeren pas melding dat het voertuig te weinig accu had en werd ik verzocht om te parkeren bij een oplaadpunt. Vervolgens heb ik de auto bij zo'n punt neergezet en de kabel aangesloten het oplaadpunt. Toen kwam het:ik kon niet uitloggen met mijn memberpas en kreeg een melding op het dashbord dat ik de auto op een andere parkeerplaats moest zetten...(wederom). Dit terwijl duidelijk werd aangegeven dat de accu aan het opladen was. Ik heb toen via het dashboard knopje, de telefonische SOS dienst van car2go gebeld. Na 20 minuten in de wacht te staan(teller draait gewoon door)werd de verbinding zomaar verbroken. Ik heb nog 3 keer geprobeerd via deze dienst en steeds werd de verbinding verbroken. Toen heb ik maar met mijn eigen telefoon het nummer van car2go gebeld (kosten35 ct. p/m). Heb hier ruim 30 minuten in de wacht gestaan, en weer werd de verbinding zomaar verbroken.Dit was een erg duur ritje. Hoe krijg ik mijn gemaakte kosten terug ? Ze zijn niet te bereiken..

Aangezien ik ze via hun telefoonnummer niet te pakken krijg, hoop ik zeer dat ze mij terug zouden kunnen bellen. Plus de gemaakte kosten zou ik graag vergoed zien door hen.

Ook een klacht indienen over Car2Go?