Klacht Car2Go: Twee maanden na voldaan factuur nog steeds blokkade account

Klachtnummer
# 302748
Gebruiker
N A
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In maart werd mijn account geblokkeerd door een niet betaalde factuur. Betreffende factuur heb ik diezelfde maand nog voldaan en nu, twee maanden later, is mijn car2go account nog steeds ‘locked’ en kan ik dus geen gebruik maken van mijn account. Dit probleem heb ik voorgelegd in een mail, waarin ook nog een ander probleem beschreef. Het andere probleem werd gelukkig wel opgelost, maar de blokkade van mijn account werd niet in behandeling genomen.

De oplossing

Ik wens graag dat mijn account zo snel mogelijk weer word gedeblokkeerd.

2 reacties

  1. Auteur
    Car2Go
    Datum
    Beste Taounza,

    Wat vervelend om te horen dat je account is geblokkeerd. Ik ga direct navraag doen waarom het account is geblokkeerd.

    Je hoort snel van ons!

    Groetjes car2go
  2. Auteur
    Car2Go
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Y. Taounza, ik heb zojuist een reactie gekregen dat alle openstaande bedragen inmiddels zijn voldaan. Helaas kan ik niet zien waarom het langer duurde om jouw account te deblokkeren. Dankzij jouw bericht kunnen wij onze services blijven verbeteren, om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.

    Alvast een fijne reis met car2go!

    Groetjes Jeroen - car2go