Klacht Caracamilla.nl: Malafide online verkoper

Hello#bye

Cara Camilla is een dropshipping bedrijf. Na bestellen duurt het 3 weken voordat je producten binnen zijn. Blijkbaar wordt het uit China bestelt maar dat vertellen ze je niet en ook niet dat het zo lang kan duren. De kwaliteit is zo slecht! Bij een retouraanvraag ben je 5 mailtjes verder want ze komen met vragen waarom je retour wilt sturen en doen aanbiedingen voor een volgende bestelling zodat je het product gaat behouden. Vervolgens krijg je mail dat het product niet retour mag omdat het uitgesloten is van herroepingsrechten ivm zogenaamde covid maatregelen. Dit staat in hun algemene voorwaarden geven ze aan. Die zijn natuurlijk niet duidelijk gecommuniceerd of in te zien bij het bestellen van het product! Bij aangeven dat er juridische stappen worden ondernomen mag het product opeens wel retour maar dan op eigen kosten en wel even naar China terugsturen aub!!! Verzendkosten 20 a 30 euro. Stop dit bedrijf, ongelovelijk dat er op trustpilot zoveel gedupeerden zijn en ze nog steeds online Chinese rommel verkopen.

Het volledige product retour nemen inclusief de retourkosten voor eigen rekening.

Wij vinden dat Caracamilla.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Caracamilla.nl?