Klacht Caravan bedrijf MIJTS: het niet melden van hagelschade aan de tweedehands gekochte Eifelland caravan(14-08-2015)

Klachtnummer
# 133100
Gebruiker
J.J. Leek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij inruil zou Hobby , bouwjaar 2003 "hagelschade"hebben.
Bij controle door mij ontdekte ik één deukje en men zei dat de andere deuken moeilijk te zien waren omdat het dak smerig was. Ongeveer€. 2800,- schade zei men. Had toen de koop af moeten blazen Akte van cessie lag al klaar.m.a.w. schadepenningen zijn voor Mijts.
Thuis gekomen met de Eifelland bouwjaar 2010 ontdekte ik ook hagelschade bij de Eifelland !!
Gebeld met Mijts en de 2 hagelschades zouden tegen elkaar weggestreept worden.
Ik vind het vreemd dat zij die hagelschade aan de Eifelland niet hadden geconstateerd maar de "hagelschade "aan de Hobby wel!!! Krijg het idee dat men de schadepenningen opstrijkt zonder de schade te herstellen. Helaas kan ik niet achter de naam van de vorige eigenaar komen. Wil de Eifelland wel houden met de schade.
De Eifelland had een BOVAG onderhoudsbeurt gehad. Controleert men dan de caravan niet op hagelschade????????

De oplossing

Verlang niets van dit bedrijf zou alleen willen weten of het opstrijken van schadepenningen vaker gebeurt en wat heeft zo'n BOVAG onderhoudsbeurt dan voor zin??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caravan bedrijf MIJTS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caravan bedrijf MIJTS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen