Opgelost door Caravanplaza Harskamp: Defecte accu niet willen betalen terwijl onder garantie

Fendree

Eind vorig jaar d.d. 26 Nov 2014 2e hands Camper gekocht met garantie bij Caravanplaza Dorpstraat 25, 6732 AA Harskamp. We wilden een weekje naar de sneeuw, spullen ingeladen, motor start niet, accu volledig op. Bij controle water niveau sommige cellen onder de platen. Na nacht lading wel spanning geen stroom. via het web snel nieuwe accu besteld ivm de vakantie. Afstand Caravanplaza 460 km vv. Caravanplaza is van te voren op de hoogte gesteld, nu willen ze de nieuw accu niet vergoeden, ik had naar hun toe moeten gaan voor een nieuwe accu. Zaterdag kom je hierachter Zondag zijn ze dicht, Camper niet te starten, we willen net vertrekken voor vakantie, even naar Harskamp op en neer. Ik ben van mening dat zij de nieuwe accu onder garantie moeten vergoedden. De oude accu is bewaard, dat is hun mede gedeeld opdat ze de accu zelf kunnen testen. Ze komen ook niet van Harskamp naar Terneuzen gereden om de accu te vervangen, kan ik me ook nog voorstellen.

De accu betalen

Wij vinden dat Caravanplaza Harskamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Fendree
    Net aan de lijn gehangen met Caravan plaza, ze waren me vergeten, door drukke werkzaamheden, bedrag wordt ASAP overgemaakt chapeau Caravanplaza dat is oplossen naar klant tevredenheid..
    Fendree
    Goed opgelost door Caravanplaza, zo zouden meer levenranciers moeten werken.
    Nogmaals Chapeau!!

Fendree

Ook een klacht indienen over Caravanplaza Harskamp?