Klacht Caravanstalling Zeevaarder: verkapte diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265502
Gebruiker
R. Duisterhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het stallen van je caravan zou je een parkeerkaartje moeten krijgen. Wij kunnen ons een dergelijk kaartje niet herinneren, al staat het wél in hun voorwaarden. Bij het ophalen van de caravan dien je het kaartje weer in te leveren. Heb je dat kaartje niet, dan betaal je € 50,- borg. Dat hebben we gedaan, maar wij kunnen nergens het kaartje terugvinden. In de voorwaarden van Zeevaarder staat niet wat men doet als het kaartje niet teruggevonden wordt. Ik heb Zeevaarder tot twee keer toe telefonisch gevraagd om mij de € 50,- te restitueren. Het vervaardigen van een dergelijk kaartje kost immers nog geen euro en we zijn al langer klant bij ze. Ook kunnen we aantonen dat de caravan van ons is. Zeevaarder is niet bereid om de 50 euro terug te geven. Men vindt dat ze ons moeten opvoeden, want het is wel heel erg slordig van ons. een dergelijke betuttelende en kinderachtige werkwijze zou ik niet verwachten van een bedrijf waar we al langer klant zijn. Ik heb Zeevaarder na de twee telefoontje ook schriftelijk gesommeerd om mij de € 50,- borg terug te betalen, maar daar wordt niet op gereageerd.

De oplossing

Restitutie van € 49,-. 50 euro borg, minus de kosten voor het vervaardigen van het kaartje.

1 reactie

  1. Auteur
    R. Duisterhof
    Datum
    Helaas heeft Caravanstalling Zeevaarder na ruim 3 weken nog steeds niet gereageerd op de klacht. Hieruit blijkt mijns inziens dat klanten niet erg serieus worden genomen en lijkt het erop dat ze op deze wijze klanten geld afhandig willen maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Duisterhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeevaarder komt niet met een oplossing. Zelfs niet met een reactie. Het is hun manier om klanten die niet aan hun regeltjes te straffen. Ze hebben waarschijnlijk het liefst dat we hen met een bezoekje komen vereren. Want we laten dit natuurlijk niet zomaar voorbij gaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caravanstalling Zeevaarder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen