Klacht Carbonwinkel.nl: Leveren wat er is besteld!!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408992
Gebruiker
IJzervreter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gewoon een zeer slechte webwinkel, levertijden komen niet overeen met het beeld dat hij schept op zijn website, ga maar rustig uit van 3 weken minimaal.

Moeizaam contact, bij problemen weinig initiatief tonen om iets op te lossen. Ik heb inmiddels mijn bestelling nog maar voor de helft ontvangen, dit na 3 weken, en de helft van wat ontvangen is is nog het verkeerde ook. Ik ben het gesteggel meer dan zat inmiddels!

De oplossing

Heel simpel, LEVEREN wat ik heb besteld en voor heb betaald!
Als dat niet mogelijk is, de dingen die verkeerd zijn retour, en geld terug, en ook graag snel terug niet weer bijna 2 weken overheen laten gaan.

3 reacties

  1. Auteur
    Carbonwinkel.nl
    Datum
    Geachte heer van de Plaats,

    ik snap niet waarom u dit nu hier schrijft, we zijn vandaag gewoon over en weer aan het mailen (zoals we al 2 weken doen over het wijzigen van uw order en de creditering van een artikel (wat overigens enkele dagen geleden al is gedaan) ), we zijn aan het uitzoeken wat er met de airex aan de hand is, ik heb zoals aangegeven een mailtje naar mijn leverancier gestuurd, deze gaan het ook verder uitzoeken, ik heb dit een half uurtje later gedaan nadat wij gemaild hadden, veel sneller dan dit kunnen we niet reageren op uw mailtjes. vr gr
  2. Auteur
    IJzervreter
    Datum
    Grappige reactie, en nogal verdraaien van feiten.
    Ik heb je al eerder aangegeven dat de gang van zaken onacceptabel zijn.
    Als er dan nog meer dingen gebeuren die niet kunnen, kan je wel een klacht verwachten!

    Het wijzigen van mijn order?
    Je bedoelt de dingen die jij aanbied, en die ik besteld heb, maar helemaal niet in je assortiment zitten? Dat heeft niets met wijzigen te maken.

    Het crediteren heeft bijna 2 weken geduurd, we zijn nu 3 weken verder, en nog steeds heb ik niet mijn volledige bestelling, en wat ik heb gekregen is ook nog het verkeerde spul.

    Ik ben het gewoon helemaal zat met dat gedraai, graag gewoon kordaat handelen vanaf nu! Niets mailen met je leverancier, maar gewoon bellen!
    En graag ervoor zorgen dat ik snel de juiste spullen krijg, of spullen retour en geld terug.


  3. Auteur
    IJzervreter
    Datum
    In plaats van de problemen op te lossen, blijf je maar weer steggelen!
    Je blijft maar bezig met randzaken i.p.v tot de kern te komen.

    Heel leuk dat je ook tevreden klanten hebt, maar misschien is het ook wel eens handig om te luisteren naar de kritiek die je krijgt. En als je er dan ook eens wat mee doet, dan komt het misschien wel goed.

    Voortaan doe ik rechtstreeks zaken met R-G.de.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IJzervreter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Carbonwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen