Opgelost door CarCams: Reageren niet op klacht

Miche

Ik kocht een "X5100 Lucas Full HD 1080P Dashcam met GPS" bij Carcams.eu en heb die een tijd goed kunnen gebruiken totdat het beeld bevroor nadat ik de dashcam een minuut aan had. Toen ik dit meldde bij Carcams.eu kreeg ik een nette auto-reply waardoor ik aannam dat dit in behandeling werd genomen. Na een week heb ik een herinneringsmail gestuurd. En 13 dagen daarna weer. En 6 dagen daarna nog een keer. We zitten nu een week na die laatste herinnering en ik heb niets anders gehoord dan de auto-reply.

De WhoIs gegevens via eurid.eu:

==Domain
Domain name carcams.eu
Status REGISTERED (What this means)
Registered February 21, 2013

Phone +31.595850146
Email info@publit.nl

==Registrar
Organisation Transip BV

Wanneer een reparatie een deugdelijk product oplevert, is dat een goede oplossing. Maar een vergelijkbaar product (wat goed werkt) is ook prima. Geld terug is ook een goede optie.

Wij vinden dat CarCams hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Miche
    Ik kreeg deze mail uiteindelijk "In verband met een sterfgeval zijn onze bedrijfsprocessen ernstig vertraagd geweest afgelopen weken. Onze excuses voor de vertraging. U kunt uw camera voor reparatie naar ons toesturen. ....". Na mijn reactie daarop kreeg ik "Er zit 1 jaar garantie op de camera. Camera’s die bevriezen komt in de meeste gevallen door het SD-kaartje. Treden de problemen ook op wanneer er geen SD kaart is geplaatst?" als reactie. Ik heb getest en het bleek idd de SD kaart te zijn.

Miche

Ook een klacht indienen over ?