Klacht CarDelMar Autoverhuur: Auto te huur aangeboden bij gesloten bedrijf en neemt geen actie.

A. Jeunink

Op 13 juli 2017 heb ik bij u een huurauto geboekt van zondag 17 september 2017 tot woensdag 20 september 2017.
Hierbij heb ik aangegeven het vluchtnummer HV6003 en de aankomsttijd vliegtuig van 20.00 uur.

Bij aankomst op 17 september, na een wandeling van ca 15 min vanaf het vliegveld, bij de autoverhuur Drive&Go bleek het kantoor gesloten.
De openingstijden van Drive&Go waren van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Ter plekke heb ik het telefoonnummer aanwezig op de toegangsdeur gebeld maar er werd niet opgenomen.

De volgende dag maandagochtend 18 september heb ik Drive&Go gebeld en aangegeven dat ik voor een gesloten deur stond.
Ze gaven aan dat dit het probleem was van CarDelMar omdat Drive&Go zich gewoon aan zijn openingstijden hield.
Direct daarna CarDelMar gebeld maar er werd niet opgenomen.

Daarna heb ik besloten op dinsdag 19 september opnieuw naar Drive&Go te gaan om te auto op te halen.
Ze gaven wederom aan niets voor mij te kunnen doen en dat dit het probleem was van CarDelMar.
Ik kon alleen een auto meekrijgen als ik opnieuw bij hun een nieuwe auto boekte. De gereserveerde auto was niet meer beschikbaar.
Daarna nogmaals CarDelMar gebeld en de situatie uitgelegd.
Door CarDelMar werd aangegeven dat de termijn van 24 uur conform hun algemene voorwaarden was verlopen en ze niets meer voor me konden doen en dat ik het geld kwijt was.
Uiteraard mocht ik altijd een klacht indienen.

Uiteindelijk heb ik om toch op bestemming te komen een nieuwe auto geboekt.
Ik moest hiervoor 65 euro betalen.
Alles bij elkaar, het extra gebruik maken van het openbaar vervoer en en de extra huur van de auto, heeft dit mij 90 euro extra gekost.
Daarbij is het plezier van de stedentrip hierdoor wel verziekt.

Ik verzoek aan Cardelmar de extra kosten, 90 euro, te vergoeden.

A. Jeunink
    We wachten nog steeds op Cardelmar.
    En hebben geduld.
    En geduld.
    En geduld.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren