Klacht CarDelMar Autoverhuur: Extra verzekering verplicht door verhuurder

Klachtnummer
# 85883
Gebruiker
M. Schultz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een auto gehuurd via Cardelmar bij de luchthaven van Sevilla. De verhuurmaatschappij was Firefly. Via Cardelmar hadden wij de duurste en uitgebreidste verzekering genomen. Eenmaal bij Firefly moesten wij een extra verzekering afsluiten van bijna € 200,-. Ondanks protesten bij Firefly, die weigerde contact op te nemen met Cardelmar, moesten wij betalen. We kregen wel een Spaans formulier mee (Firefly weigerde een engels formulier te geven !) om het teveel betaalde bedrag via Cardelmar terug te vorderen.
Eenmaal in Nederland en vele mailtjes heen en weer naar Cardelmar..... Weigert de "klantenservice" enige vorm van service.
Kortom: ik boek nooit meer bij Cardelmar en Firefly.
Ik ben zeer teleurgesteld in deze bedrijven.

Gewenste oplossing

Ik wil het geld terug van de extra verzekering die ik moest afsluiten bij Firefly. Ik had immers de meest uitgebreide verzekering bij Cardelmar afgesloten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CarDelMar Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen