Klacht CarDelMar Autoverhuur: Geen auto meegekregen - geld zou ik terugkrijgen

Massri

Op 17 augustus j.l. heb ik gesproken met Miranda van uw klantenservice. Zoals afgesproken met haar stuur ik hierbij een e-mail/klacht met bijgevoegde scan van een formulier van annulerinf autoverhuurbedrijf Alamo.

De medewerker van Alamo/Enterprise heeft toegezegd het bedrag niet in rekening te brengen. Miranda gaf vervolgens aan dat het bedrag terug wordt gestort op mijn creditcard.
Dit heeft te maken met het volgende:

Er zouden namelijk hoge kosten in rekening worden gebracht indien ik de auto zou willen huren. Dit heb ik van te voren niet geweten bij het boeken op CarDelMar. Vandaar dat de auto niet gehuurd is.

Zoals afgesproken met Miranda krijg ik het bedrag dat van mijn Visacard is afgeschreven teruggestort. Zij gaf aan dat u het document van Alamo nodig heeft. Dit document stuur ik u hierbij toe. Deze vindt u in de bijlage.

Graag ontvang ik een bevestiging van de annulering en terugbetaling. De boekingscode treft u in de bijlage.

Terugbetaling van volledig bedrag wat afgeschreven is van creditcard. Autoverhuurbedrijf Alamo brengt deze kosten ook niet in rekening.

Graag zo spoedig mogelijk bevestiging van deze annulering.

Massri
    U kunt de bijlage vinden in de e-mail die ik gestuurd heb naar klantenservice@cardelmar.nl