Klacht Carditrade : Hele grote scheuren in schutting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 309950
Gebruiker
NPGAmsterdam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben vorig jaar een erg dure schutting laten plaatsen om onze tuin heen. Schuttingen zijn van Douglas hout met betonnen palen. Naar een paar maanden ging de poort niet meer open! Na aantal keer bellen en whatsappe kwamen ze gelukkig langs om een betonnenpaal op te hoge zodat de poort weer open ging. Toen heb ik gelijk vermeld dat er bij veel schuttingen hele grote schuren zitten nu al naar paar maanden terwijl het erg dure hout is. Waarbij een medewerker zei dat de scheuren er niet in horen te zitten en dat ze contact gaan opnemen met de leverancier. En ik spoedig zal horen hoe we het gaan oplossen. Nu 4 maanden verder heb ik niks gehoord en elke telefoontje of whatsapp bericht wordt genegeerd!! Terwijl Meneer Hofman online is!! Op de schuttingen zit 10jaar garantie. Dit is de laatste kans voor Carditrade op het op een normale manier op te lossen. Anders schakelen we echt een advocaat in om het als nog op te lossen.

De oplossing

Schutting delen waar schuren in zitten vervangen.
Aangezien ze zo lang wachten net oplossen is het hout verkleurd door de zon. Dus er moet een oplossing komen dat de gehele schutting dezelfde kleur. Door middel van of alles schilderen of alle schuttingen vervangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NPGAmsterdam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vindt het echt schandalig dat jullie maanden lang niet reageren, en nu keihard lopen te liegen!! Ik ben ook niet de eerst dat klacht dat jullie niet de garantie nakomen. En dan keihard liegen dat de medewerker heeft gezegt dat de scheuren acceptabel zijn. Terwijl hij zei dat het erg grote scheuren zijn en de meeste scheuren zijn veroorzaakt dat het vastschroeven van de schutting zonder voor te boren!! De medewerker zei dat jullie contact gaan opnemen met de leverancier! Het is ons duidelijk dat jullie de klacht niet willen oplossen en rond uit schandalig om een maanden lang te negeren!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Carditrade ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen