Klacht Cardriverdeals.com: Car Driver Deals komt hun plicht niet na.

Mohamed0102

Cardriverdeals levert mobiliteit (auto’s) en daarentegen betaal je voorruit voor heel het jaar of jaren. Zo kan je voor een tot vier jaar een overeenkomst aangaan en voorzien ze je van mobiliteit. Hun concept is om auto’s grootschalig in te kopen/leasen waardoor de klant dat ook merkt.

Vanaf afgelopen maandag zijn ze onbereikbaar en vorderen leveranciers waar ze mee samenwerken de auto’s in. Sommigen leveranciers vorderen zelfs onaangekondigd de auto’s in. Hierdoor sta ja op 40km afstand op de parkeerplaats van je werk zonder vervoer en zijn al je bezittingen meegenomen.

Hun plicht om mobiliteit aan te leveren komen ze niet na, en krijg je iets niet waar je wel voor betaald hebt. Klantenservice is onbereikbaar en ook de bezoekadressen zijn ontruimd.

Ondertussen is het al duidelijk dat het om duizenden gedupeerden gaat en heeft rtl nieuws, NOS en Telegraaf hier over geschreven. Maar daar geven ze blijkbaar geen gehoor aan want ze zijn nog steeds onbereikbaar.

Hierdoor hebben duizenden mensen nu geen vervoer en kunnen ze bijvoorbeeld niet naar werk toe, met alle gevolgen van dien.

Ik eis zo snel mogelijk mobiliteit en anders duidelijk.

Ik eis zo snel mogelijk duidelijk en zo niet mobiliteit en/of mijn geld terug.

Wij vinden dat Cardriverdeals.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cardriverdeals.com?