Klacht Care clean: Auto gekocht

Klachtnummer
# 104028
Gebruiker
Denize
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in januari 2015 een auto gekocht waarvan werd gezegt dat de apk in augustus 2015 afloopt dit was dus niet waar de apk was in augustus 2014 al verlopen waardoor ik nu een flinke boete heb ontvangen omdat er geen apk op de auto zat

De oplossing

Graag wil ik dat deze boete wordt betaald de keuring van de auto en wat er gemaakt moet worden aan de auto betaal ik zelf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Care clean hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Care clean?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen