Klacht Care vision: 3 en 4 keer gelaserd, nog -2, dus bril nodig!

Liesbeth van de Velde

Gedurende een aantal jaren onder behandeling om van mijn bijziendheid af te komen. 4450 euro betaald, maar na aan het ene oog 3x en aan het andere oog 4x gelaserd te zijn, kunnen ze niets meer voor me doen. Ondanks de garantie dat je geen hulpmiddelen meer nodig zou hebben en dat na de behandelingen de ogen niet meer achteruit zouden gaan, is er altijd een behoorlijke restafwijking gebleven. Ik ben ik nu van min7 voor de behandelingen weer op min2, waardoor ik echt weer brildragend ben. Care Vision heeft op mijn verzoek om een tegemoetkoming c.q. erkenning dat ze me niet afdoende hebben kunnen helpen, gereageerd 'dat het zicht toch beter is dan voor de behandelingen'. Zeeeer onbevredigend!

Erkenning dat mij van te voren beter had moeten voorlichten over de restafwijking en daarnaast een tegemoetkoming in de kosten. Men heeft niet geleverd wat er is beloofd, waarom moet ik dan de volledige 4.450 euro betalen?

Wij vinden dat Care vision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Care vision?