Klacht Care.com: Onterechte afboeking door Care.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 570814
Gebruiker
Haroldzelfs
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Onterechte afboeking van creditcard.
Geen enkele reactie van "deelnemers (schoonmaak hulp) gehad.
Volgens mij gebruiken zij nep profielen.
1x betaald via ideal en meteen opgezegd.
Geen enkele reactie terug ontvangen.
Wel werd er geprobeerd € 35 van mijn creditcard af te schrijven.
Gelukkig heb een meedenkende en meelevende creditcard maatschappij die het oplost.
Wees gewaarschuwd, Care.com is niet zuiver op de graat.

Gewenste oplossing

Eigenlijk wil ik ook de eerste betaling, gedaan via Ideal, terug.
Ik heb weinig hoop dat dit ook gaat lukken
Geboden oplossing
Oplichters Care.com !!!! Geen andere woorden voor. Niet mee in zee gaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Haroldzelfs
    Datum
    Uiteraard geen reactie van Care.com. Er is een klacht ingediend bij de afdeling fraudebestrijding van American Express.
  2. Auteur
    Haroldzelfs
    Datum
    Wederom proberen deze oplichters €35 van mijn creditcard af te schrijven. Gelukkig is AMEX alert.
  3. Auteur
    Haroldzelfs
    Datum
    Uiteraard geen reactie ontvangen van care.com. Wel een nieuwe poging om € 35,- af te schrijven. Klacht doorgegeven aan de ACM.
  4. Auteur
    Haroldzelfs
    Datum
    Uiteraard geen reactie van deze oplichters

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Care.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen