Klacht Caresse: Een nieuwe en goed hoofdbord

Klachtnummer
# 311942
Gebruiker
Django1964
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 April werd mijn boxspring geleverd met een kapot hoofdbord. Dat hoofdbord heb ik niet geaccepteerd en wilde een nieuw hoofdbord.
De leverancier zou een nieuw hoofdbord bestellen. Na een hele tijd niets gehoort te hebben heb ik maar contact opgenomen.
Inmiddels een maand verder. Het was nog in behandeling e.c.t.
Na een paar weken weer niets gehoord ben ik weer gaan bellen kwamen ze met de oplossing dat ik het showroom model in bruikleen kon krijgen. Ben daarmee accoord gegaan en de winkel zou contact met mij opnemen om dat te brengen binnen een paar dagen. Een week gewacht GEEN respons. Weer gebeld en constant niet opnemen. Uiteindelijk kreeg ik ze aan de telefoon en zeiden ""oooh ja vergeten we nemen binnenkort contact op. Weer geen respons van hun kant. Toen ben ik gaan mailen dat ik dat showroom model ook niet meer wilde maar gewoon gelijk een nieuwe.
Ik heb aangegeven op de mail dat ik ze in gebreke gaat stellen en de koop wil ontbinden, GEEN RESPONS daarop.
Ik voel mij aan het lijntje gehouden.
Wat moet ik doen??
M.v.g mevr v/d Bosch/van Spronsen

De oplossing

Ik wil een nieuw hoofdbord waar ik voor betaald hebt zo gauw mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caresse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caresse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen