Klacht Carethy: Vooruitbetaald bedrag niet retour ontvangen bij niet leveren van product.

Klachtnummer
# 388435
Gebruiker
Haarmaria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 juli 2019 een haarproduct besteld, dat op 18 juli 2019 afgeleverd zou worden. Niets ontvangen, ook geen melding o.i.d!
Bij navraag blijkt het product niet leverbaar te zijn en ik heb mijn geld teruggevraagd. Ondanks herhaalde verzoeken, niets ontvangen.

De oplossing

Ik wil het betaalde bedrag retour!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Carethy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Carethy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen