Klacht Careyn: geen goede communicatie en ze mogen wel eens beter naar hun mederwerkers inlichten

peterris

me moeder van 84 gisteren uit het ziekehuis gekomen er was met careyn afgesproken medewerker karin van kantoor dat als me moeder op de poostoel
zit nu vanavond 10 voor half acht gebeld komt er een medewerker pia binnen en begint ze gelijk tegen me moeder van er is afgesproken dat het op gezetten tijden moet ik weet niet waar ze het vandaan halen er is vandaag 1 keer gebeld in de avond dat ze zorg nodig had omdat ze een grote boodschap heeft gedaan keer op keer woorden de afspraken veranderd als het hun uitkomt terwijl ze toch moest komen vanavond waarom houden ze zich niet 1 keer aan hun woord en notebenen niet zo zeuren als het toch al in de ronde zit dat ze me moeder komen helpen dit geeft een hoop stres bij me moeder zodat ze niet uit de woorden kan komen en ze is net uit het ziekehuis waar blijft de profesionale tijd van careyn als ze nog niet eens de afspraken nakomen

dat ze voor eens en altijd de afspraken is nakomen en niet telkens wanneer het hun uitkomt naar hun hand weer proberen te draaien .

Careyn
    Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Onlangs heeft de wijkverpleegkundige duidelijke afspraken gemaakt om uw moeder zo goed mogelijk te kunnen verzorgen. Daarbij is ook vermeld dat de zorg uw moeder zo snel mogelijk komt helpen, maar ook met andere cliënten te maken heeft die geholpen moeten worden. Ik hoop dat u daar begrip voor heeft.

Ook een klacht indienen over ?