Opgelost door Carglass BV: Akte van Cessie wettelijk niet juist.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 313164
Gebruiker
A.M.L. Blezer-Proosten
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ben vandaag bij Carglass geweest voor het repareren van een klein
putje in de voorruit.
De koste hiervoor waren 13,83 niet te duur heb ik zelf betaald.
Echter moet ik wel tekenen voor de opdracht. (dacht ik)
Nu blijkt dat ik getekend heb voor een akte van Cessie.
Omdat ik zelf betaald heb zie ik hier het nut niet van in.
En is dit volgens mij niet juist.
Ik heb naar Carglass gebeld waarom ik hiervoor moest tekenen daar ikzelf betaald heb.
Heb een 3 tal medewerkers eraan gehad die me alleen kunnen vertellen dat dit standaard zo in het systeem staat.

Gewenste oplossing

Als je cash betaal niet tekenen voor een akte van Cessie.
Dit moet de medewerker goed communiceren naar de klant.
Geboden oplossing
Geachte mevrouw Blezer-Proosten, U heeft helemaal gelijk. Uw verzekering vraagt van ons, en u, bij iedere factuur die wij namens u indienen een acte van cessie. Dat hebben wij in onze systemen standaard ingeregeld. Echter is het de bedoeling dat het systeem herkent dat u in dit geval de factuur voldoet en zou u die extra handtekening voor de Acte van Cessie niet hoeven zetten. Ik heb dit meteen uitgezet naar de juiste afdeling en het blijkt een eenmalige fout in de update van de software te zijn. Dit is inmiddels aangepast. Hartelijk dank voor de melding. Marianne Customer Service Carglass.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    A.M.L. Blezer-Proosten
    Datum
    Graag z.s.m. een reactie
  2. Auteur
    Carglass BV
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte mevrouw Blezer-Proosten,

    U heeft helemaal gelijk.
    Uw verzekering vraagt van ons, en u, bij iedere factuur die wij namens u indienen een acte van cessie. Dat hebben wij in onze systemen standaard ingeregeld. Echter is het de bedoeling dat het systeem herkent dat u in dit geval de factuur voldoet en zou u die extra handtekening voor de Acte van Cessie niet hoeven zetten.

    Ik heb dit meteen uitgezet naar de juiste afdeling en het blijkt een eenmalige fout in de update van de software te zijn. Dit is inmiddels aangepast.

    Hartelijk dank voor de melding.

    Marianne
    Customer Service Carglass.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Carglass BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen