Klacht Carglass BV: misleiding / dwaling

Klachtnummer
# 6344
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb Carglass gebeld om te zeggen dat er een gaatje zat in de voorruit. Meteen ook verteld dat de vorige reparatie een scheurtje vertoont. Daarop heeft de betreffende medewerker vertelt dat de ruit dan vervangen diende te worden. Hij vroeg naar mijn verzekeraar. Die wist ik niet. Hij vroeg daarop om het kenteken. Dat heb ik hem doorgegeven. Hij heeft daarop gezegd dat de verzekeraar Nationale Nederlanden is en dat de kosten 68 euro bedragen. Nu krijg ik een factuur van ruim 1000 euro. De medewerker beweert dat ik gezegd zou hebben dat er niets aan de verzekering veranderd zou zijn. Dat is klinkklare nonsens. Hoe kan ik dit nu gezegd hebben als ik al niet eens wist wie de verzekeraar was. Ik voel mij zwaar belazerd en voor leugenaar uitgemaakt. Ik zou ook nooit de ruit hebben vervangen als ik dit had geweten, want de ruit komt al jaren door de keuring zonder problemen.

De oplossing

Het likt mij reëel dat ik betaal voor de reparatie van het gaatje, niet voor de hele ruit

1 reactie

  1. Auteur
    Carglass BV
    Datum
    Wij hebben contact opgenomen met de klant.Marianne
    Customer Service Carglass BV

Ook een klacht indienen over Carglass BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen