Klacht Carglass BV: Rekening bedrog

Klachtnummer
# 79890
Gebruiker
arie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn en( 12 andere slachtoffers) linker voor portieruit was ingetikt vanwege diefstal. Vanwege zovelen konden ze alleen noodruiten zetten, Zondag 1 man. Afgesproken terplekken via de telefoon met carglass dat ik een bedrag zou betalen 238,00E. De woensdag kwamen zij om de origineleruit te plaatsen. Daar moest ik 32,00 E bij betalen. Dat was de tweede keer dat er werd gezegd dit is alles er komt niets meer bij, U bent klaar en heeft betaald.!!! Tot mijn stomme verbazing krijg ik een rekening binnen van nog eens 120 Euro!!! Vanaf de eerste afspraak heb ik gevraagd en antwoord gekregen wat het mij kost, aangezien ik hier niet voor verzekerd ben. Zou het voor mij te veel zijn dan zou ik het zelf via een garage regelen.! Ik betaal nu het dubelle!!!! Ik ben bedrogen!!!!!!!

De oplossing

De laatste rekening van 120,51 euro wil ik niet meer betalen!

2 reacties

  1. Auteur
    Carglass BV
    Datum
    Geachte heer Ruiten,ik heb zojuist uw voicemail ingesproken. Wilt u zo vriendelijk zijn mij uw kenteken door te geven zodat ik uw gegevens erbij kan zoeken en uw klacht kan oppakken? Ik neem dan weer opnieuw contact met u op,Marianne
    Customer Service Carglass
  2. Auteur
    Carglass BV
    Datum
    Ik heb zojuist met de heer Ruiten gesproken en zijn klacht naar beider tevredenheid opgelost.Marianne
    Customer Service Carglass

Ook een klacht indienen over Carglass BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen