Opgelost door Carl Denig: Carl Denig levert niet en beantwoord ook geen berichten

angry Opgelost
G.A. Marjew

Op 31 december voor 378 euro slaapzakken gekocht en betaald en behoudens een enkel telefoontje verder niets meer van Carl Denig vernomen. Op contactformulieren en emails wordt niet geantwoord

Op zijn minst antwoord geven op vragen over de bestelling en duidelijkheid verstrekken over te verwachten tijdstip van levering

Carl Denig is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

G.A. Marjew
    Carl Denig stelde me n.a.v. deze klacht via email op de hoogte dat de slaapzakken niet meer leverbaar ziijn en heeft het geld teruggeboekt. Treurig dat het op deze manier moet, qua klantvriendelijkheid krijgt Carl Denig van mij geen voldoende

G.A. Marjew
Carl Denig stelde me n.a.v. deze klacht via email op de hoogte dat de slaapzakken niet meer leverbaar ziijn en heeft het geld teruggeboekt. Treurig dat het op deze manier moet, qua klantvriendelijkheid krijgt Carl Denig van mij dan ook geen voldoende

Ook een klacht indienen over Carl Denig?