Klacht Carlton President Utrecht: Geluidsoverlast tijdens de overnachting

Klachtnummer
# 151023
Gebruiker
AtB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben van 23 tot 24 januari in dit hotel overnacht in kamer 242. Tijdens de nacht heb ik nauwelijks kunnen slapen door een brommend geluid wat dan weer ophield en iedere keer weer begon. Het geluid was ook niet monotoon dus erg onrustig. Ik heb dit de volgende dag aangegeven bij de receptie. De receptioniste zei dat ze hiervan melding zou maken bij de manager en dat deze dan contact met mij zou opnemen en dat hiervoor dan een compensatie geregeld zou worden. Tot op heden heb ik echter nog niets van de manager gehoord.

De oplossing

Alsnog, zoals beloofd, een reactie en compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Carlton President Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Carlton President Utrecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen