Wij vinden dat Carlton President Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Carlton President Utrecht: Geluidsoverlast tijdens de overnachting
Details
De klacht
Wij hebben van 23 tot 24 januari in dit hotel overnacht in kamer 242. Tijdens de nacht heb ik nauwelijks kunnen slapen door een brommend geluid wat dan weer ophield en iedere keer weer begon. Het geluid was ook niet monotoon dus erg onrustig. Ik heb dit de volgende dag aangegeven bij de receptie. De receptioniste zei dat ze hiervan melding zou maken bij de manager en dat deze dan contact met mij zou opnemen en dat hiervoor dan een compensatie geregeld zou worden. Tot op heden heb ik echter nog niets van de manager gehoord.De oplossing
Alsnog, zoals beloofd, een reactie en compensatieBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.