Wij vinden dat Carlton President Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Carlton President Utrecht: Kamer annuleren.
Details
De klacht
Vorige week heb ik een kamer geboekt voor een training. Op het laatste moment kon het helaas niet door gaan en moest de kamer annuleren. Jullie zullen vast begrijpen dat ik weinig aan kan doen en dat ik nu volledig het hele bedrag van €89,10 kwijt ben, ben ik niet blij mee. Via de mail heb ik gevraagd om de helft terug te krijgen, volgens de voorwaarden kon hier niks aan gedaan worden was het antwoord. Omdat ik 1 keer eerder bij jullie ben geweest en zeer tevreden was over de service en het hotel, valt dit toch erg tegen, want tevens kan overal een uitzondering op worden gemaakt. Ik vraag echt niet een heel bedrag terug maar de helft zou wel erg vriendelijk zijn. Hopelijk via deze weg kan ik de helft wel van het bedrag van €89,10 terug krijgen.De oplossing
De helft van het bedrag van €89,10 terug krijgenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.