Klacht Carlton President Utrecht: Kamer annuleren.

Klachtnummer
# 276055
Gebruiker
SimpelK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week heb ik een kamer geboekt voor een training. Op het laatste moment kon het helaas niet door gaan en moest de kamer annuleren. Jullie zullen vast begrijpen dat ik weinig aan kan doen en dat ik nu volledig het hele bedrag van €89,10 kwijt ben, ben ik niet blij mee. Via de mail heb ik gevraagd om de helft terug te krijgen, volgens de voorwaarden kon hier niks aan gedaan worden was het antwoord. Omdat ik 1 keer eerder bij jullie ben geweest en zeer tevreden was over de service en het hotel, valt dit toch erg tegen, want tevens kan overal een uitzondering op worden gemaakt. Ik vraag echt niet een heel bedrag terug maar de helft zou wel erg vriendelijk zijn. Hopelijk via deze weg kan ik de helft wel van het bedrag van €89,10 terug krijgen.

De oplossing

De helft van het bedrag van €89,10 terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Carlton President Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Carlton President Utrecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen