Klacht CarMixScooters: Onjuiste informatie

Deborah

Ik heb een scooter gekocht een Sym Orbit maar deze blijkt niet orgineel te zijn en is verbouwd met een Kymco en samengevoegd waardoor er zich problemen voordoen. Er zitten te grote wielen onder waardoor blijkbaar het achterspatbord voor moest worden afgezaagd en een andergedeelte erop geschroeft en daardoor schuurt op de achterband ( daar zie je de sporen van , ik dacht dat het een profiel was van die band) De kilometerteller deed het niet ( dat wist ik) maar weet nu waarom hij het niet doet de kabel zit nml onprofessioneel langs de vorvork naar beneden vast gemaakt met een lange huis tuin en keuken schroef en daardoor dus geen verbinding maakt, en nog levensgevaarlijk ook als deze lostrilt onder het rijden waardoor de kabel in het wiel terecht kan komen en ik over de kop zal gaan. Hier kwam ik achter omdat ik bij een profesionele scooterdealer ben geweest en diegene ongeloofwaardig keek naar mijn scooter en zei dat hij zoiets nog niet gezien had zoals mijn scooter.

Deze scooter is niet orgineel en vervalst met aan geheel gedeelte van een andere scooter. Ik ben dus niet voorgelicht met de juiste en eerlijke informatie en ga dervan uit dat een bedrijf die aangesloten zit bij de RDW toch wel weet wat hij aan de consument verkoopt . Heb geprobeerd om een normaal gesprek hierover te voeren maar dat schijnt niet te kunnen en het blijkt naar eigen zeggen van jullie dat de ingekochte scooters niet nakijken oftewel er ook geen verstand van te hebben.
Dat betekend dat er geen juiste kennis van zaken zijn en de klanten in onwetenheid laten met als doel zoveel mogelijk te verkopen en of dat nou veilige producten zijn of niet!!
Ik wil mijn geld terug en jullie die scooter terug..

Wij vinden dat CarMixScooters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!