Klacht Carnavalfeest.nl: Betalen voor goederen die je niet ontvangt

Klachtnummer
# 266712
Gebruiker
Rode neuzen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 29/6/17 voor €35.99 aan spullen gekocht.
Na een mail te hebben verstuurd op 30 juni omdat de bevestiging in spam terechtkwam met een melding dat de bestellingsmail niet zou zijn aangekomen, heb ik tot heden niks van het bedrijf vernomen.

Ik heb ook gevraagd of ze mij een bevestiging kon sturen of de bestelling wel is binnen gekomen.
Het bedrijf is alleen per mail bereikbaar, de telefoonnummer bestaat niet meer.
Het geld is wel afgeschreven maar van het bedrijf hoor je niks.

De oplossing

Het liefst ontvang ik de gekochte goederen, en anders geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Carnavalfeest.nl
    Datum
    Beste meneer mevrouw

    Wij zullen het bedrag aan u terug stoten.
    Doordat de bestelling in de spam was gekomen is die niet automatisch besteld.

    De aangegeven datum is nier meer haalbaar. Wanneer we ze bij bestellen zal de levertijd ongeveer week zijn.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijk groet
    N van ophuizen
    Carnavalfeest

Ook een klacht indienen over Carnavalfeest.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen