Klacht Carnavalfeest.nl: Totale stilte na bestelling

Klachtnummer
# 266802
Gebruiker
N.D. van Hoffen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 23 juni een bestelling gedaan voor 2 boevenpakken.
Vanaf 3 juli zouden ze weer bestellingen verzenden.
Bij de bestelling heb ik aangegeven dat we de pakken nodig hebben voor een groep 8 musical op 11 juli, mocht dat niet lukken, of ze dan gelijk contact wilden opnemen met mij.
Ik heb inmiddels 2 mailtjes verstuurd met de vraag wanneer de pakken nu komen. Geen enkele reactie. Bellen is niet mogelijk.
Vanmorgen een mail gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren.
Weer geen reactie.
Ik kan de kinderen moeilijk zonder pak de musical laten doen.
Inmiddels bij een ander bedrijf 2 boevenpakken besteld, die we, hopelijk, morgen ontvangen.

De oplossing

Annuleren van de bestelling en terugbetaling van het overgemaakte bedrag.

3 reacties

  1. Auteur
    N.D. van Hoffen
    Datum
    Ik heb nogmaals carnavalfeest.nl benaderd met de vraag om reactie.
    Maar wat ik ook probeer, ik krijg geen enkele reactie en ook geen geld terug.
    Ik heb nu ook aangegeven verdere stappen te gaan ondernemen. Ik zal aangifte gaan doen.
    Ik bied ze nog 1 kans om nu nog te reageren via klachtenkompas.
  2. Auteur
    Carnavalfeest.nl
    Datum
    Beste meneer mevrouw,

    Het bedrag is inmiddels aan u terug gestort.
    Wij hebben geen mails van u ontvangen gehad.

    Met vriendelijke groet,
    carnavalfeest
  3. Auteur
    N.D. van Hoffen
    Datum
    Ik ben blij dat u het geld nu hebt teruggestort.
    Ik heb inmiddels minstens 5 mailtjes gestuurd en een klacht geplaatst op dit forum, waar ik ook geen reactie op kreeg.
    Dan zult u toch moeten kijken waar de mailtjes terecht komen. Misschien in de spambox?
    Maar ook de bestelling zelf is niet geleverd, dus er loopt iets goed fout bij carnavalfeest.nl

Ook een klacht indienen over Carnavalfeest.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen