Klacht Carpet Right: € 2300,00 betaald voor een zeer slecht geplaatste vloer.

# 193366
Consument

PVC click plank na aanraden/advies van medewerker gekocht. Gekozen voor duurzaamheid, kwaliteit, service waar een prijskaartje aan hangt. Duurste pvc click zodat we geen ondertapijt nodig hebben en optimaal van onze vloerverwarming gebruik konden maken. Eerste keer geplaatst met kieren, bonkend geluid als je loopt en golvende vloer. Medewerker geweest en gaf ons gelijk. Oplossing opnieuw leggen met bijbetaling (!) ondertapijt. Zelfde stoffeerder geweest. Resultaat: overzetplinten die niet strak tegen de muur geplaatst waren, plakplint die los zitten en niet strak geplaatst, vele kieren, plank tekort (!), golven en na aanzetten verwarming een waar golfslagbad, muur beschadigd. Gelijk gemeld. Medewerker geweest en ons gelijk gegeven. Vervolgens na een week oplossing van Carpet right, dezelfde stoffeerder langs sturen om kieren/plinten/muur te maken. Leverancier van pvc neemt zsm contact met ons op voor luchtbel en eventuele productiefout. Geen oplossing voor ons.

Na twee pogingen gaan we niet akkoord met een derde (zelfde vloer/zelfde stoffeerder/wachten totdat leverancier contact met ons opneemt om ook langs te komen). Wij willen geld terug. Zelfs zonder compensatie. Wij zijn 2 dagen bezig geweest met sjouwen van meubilair. Extra afdekzeil gekocht bescherming meubels voor tweede keer (regen). Eigen overzetplinten verwijderd en weggegooid. Beschadiging muur. Nu winter periode dus we kunnen ook geen andere vloer bestellen/laten leggen ivm meubels. Terug naar af zonder dat we iets ontvangen hebben.

Consument
    Inmiddels rechtshulp ingeschakeld. Dit zegt al genoeg. Leverancier langs geweest. Belofte binnen 2 dagen antwoord. Inmiddels ruime week verder. Alles zeer vaag. Geen uitleg. Groot mysterie voor ze dat vloer een zooitje is en worden aan het lijntje gehouden.

Consument

Ook een klacht indienen over Carpet Right?