Opgelost door Carpet Right: Afleverdatum wordt telkens uitgesteld

J. Puyman

Wij hebben 3 mnd geleden (23 feb) gordijnen besteld met een verwachte afhaaldatum 13 mrt, hier hebben we direct 150 euro voor aanbetaald.

Op 14 mrt kregen we e-mail dat er een onbekende levertijd op de gordijnen zit.

Op 28 mrt hebben we per e-mail geïnformeerd of er al meer bekend was. Hierop kregen we dezelfde dag bericht dat 3 van de 4 gordijnen net binnengekomen waren. We konden eventueel deze 3 gordijnen ophalen. Dit wilden we niet, we willen ze alle 4 tegelijk ophalen. De laatste zou ongeveer 4 wkn later klaar zijn, eind april dus.

Op 19 april werden we teruggebeld nadat we gevraagd hadden of er inmiddels meer bekend was. Nu zou de laatste gordijn klaar zijn eind mei, rond week 21.

Op 19 april klacht ingediend bij hoofdkantoor over levertijd, waarop binnen 5 dgn reactie zou komen. Niets ontvangen tot nu toe.

We zijn het wachten zat en hebben er eigenlijk geen vertrouwen meer in, en willen nu binnen 2 weken (uiterlijk za 18 mei) de gordijnen kunnen ophalen, alle 4 dus en zonder kleurverschil. Als dat niet lukt, willen we van de koop af en de aanbetaling van 150 euro terug.

Binnen 2 weken levering van alle 4 gordijnen, zonder kleurverschil, of anders aanbetaling van 150 euro retour.

J. Puyman
    Carpetright heeft contact opgenomen met ons. Ze hebben het intern nagevraagd en bestelling kan niet compleet geleverd worden binnen 2 weken en onbekend wanneer wel. Bestelling wordt geannuleerd en geld zal worden teruggestort.
    Jammer dat we deze gordijnen niet kregen. Snelle reactie van Carpetright om het op te lossen. Dus al met al wel positief gevoel er aan over gehouden.

J. Puyman
Aanbetaling retour betaald en koop ontbonden.

Ook een klacht indienen over Carpet Right?