Opgelost door Carpet Right: Carpet Rights heeft mij in de maling genomen!

angry Opgelost
Duygu Tuna

Medio juni 2017 heb ik mijn een deel mijn huis met laminaten laten bedekken aan Carpet Rights. Nadat de stoffeerder de laminaten gelegd heeft, heeft hij de plinten geplakt. Hij heeft de plinten onnodig geknipt en geplakt, de plinten zien er uit alsof ik naar vuilnis ben gegaan en de overblijfselen van de andere klanten heb verzameld en geplakt hebt. Kwestie bespreekbaar gemaakt met de leidinggevenden van de Carpet Rights. Helaas ze vonden de fout aan mijn muren, Carpet Rights zegt dat mijn muren een beetje niet recht lopen, dat de stoffeerder daarom de plinten in bijna 100 stukken geknipt en geplakt heeft. Dat mijn muren niet een beetje recht lopen is te oplossen, tegen de betaling kunnen open plaatsen tussen de muren en plinten opgevuld worden. Aan mij konden zij dat als advies geven. Indien ik hun advies niet zou volgen, dan hoefde stoffeerder het nog steeds niet in 100 stukken te knippen en plakken. Ik snap niet waarom Carpet Rights mij in de maling genomen heeft! De stoffeerder heeft ook gezegd 'laat je woonkamer doen aan de Turken! Dat wil ik niet doen'. Als de Carpet Rights niet allochtonen klanten wilt helpen, dan hadden zij dat van te voren moeten aangeven, niet nadat zij mij heeft laten betalen. Werkers van Carpet Rights maken hun bedrijf belachelijk, mij niet.

Ik verwacht dat de plinten opnieuw gedaan worden door een goede stoffeerder. Ik heb een hoop geld betaald aan de bedrijf, verwacht ook goede diensverlening terug.

Duygu Tuna
    Carpet Rights duppeert zijn klanten. Bedrijf laat een hoop geld betalen aan zijn klant. Wat krijgt je ervoor terug? Je huis ziet er uit alsof het van bedelaar is!
    De probleem is nog steeds niet opgelost, bedrijft heeft niet eens gereageerd op mijn klant.
    Carpet Right
    Geachte heer en/of mevrouw Tunali,

Graag bevestigen wij de ontvangst van uw bericht welke in goede orde is aangekomen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen ons aan te schrijven. Het filiaal te Amsterdam neemt uw bericht verder in behandeling waarna zij telefonisch contact met u op zullen nemen om de voortgang te bespreken.

Ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Carpetright Nederland

Duygu Tuna
De plinten zijn vervangen. Ik bedank van harte aan de werkers van Klachenkompas. Als klachtenkompas er niet was, dan was deze probleem niet opgelost.

Ook een klacht indienen over Carpet Right?