Klacht Carpet Right: Carpetright herstelt geen klachten, maar dreigt en traineert.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 624094
Gebruiker
getergd
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een mail uitwisseling met het hoofdkantoor, ben ik vandaag weer naar het filiaal in Hoorn van Carpetright geweest. Ik heb de koop ontbonden van vloerbedekking die in maart !! (2022 sick) gekocht is, tenzij zij afdekstrips gebruiken die qua hoogte aansluiten aan de vloerbedekking, stevig (geboord), esthetisch acceptabel en met aansprakelijkheid van Carpetright.
Vandaag na afspraak weer naar het filiaal gegaan. Waar gewoon weer een herhaling van zetten werd gedaan en of ik vrijdag terug wil komen. Wel ja... ik voel me gepiepeld. Te meer daar de persoon waar ik dan mee te maken krijg gewoon alleen maar dreigt. Daar mag ik dan mijn kostbare tijd aan lenen? Het lijkt erop dat de vloerbedekking dan maar terug moet. Ik leef liever op beton dan nu nog meer ellende te ervaren met Carpetright. De Geschillencommissie van hen schijnt ondoorzichtig te functioneren (Consumentenblad oktober 2022), dus het zal wel de rechter woden.

Gewenste oplossing

Een schriftelijk voorstel van Carpetright over hoe, wie, wat, waar, wanneer.

Binnen 2 weken de vloerafwerking verbeteren onder verantwoordelijkheid van Carpetright.
Geboden oplossing
Het leek uiteindelijk opgelost te worden. Wel bhe ik eerst de koop ontbonden met 2 weken respijt voor Carpetright. Er zijn strips vervangen met goed resultaat. De laatste strips werden voorbereid waarbij op 3 plekken schade aan vloerbedekking gemaakt werd. Zij zouden een stuk vloerbedekking verwijderen (maar dat wilde ik niet). Ik heb een oplossing voor de 3 beschadigingen bedacht zodat niet de hele vloerbedekking eruit hoefde. Deze dionderdag kwam Carpetright terug en ondervond men weerstand bij het boren. Ik had schriftelijk en mondeling uitgelegd waar een waterleiding zat en waarschuwde dus weer, maar het boren ging door met als gevolg een doorboorde waterleiding. Tapijt nat, vuil, 3 beschadigingen, geen hulp bij lekkage. Net een anoniem bericht ontvangen van Carpetright: ze hebben nieuwe vloerbedekking besteld enz. Geen overleg, geen naam van een beslissingsbevoegde. Aanschafmaand maart, nu november.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Carpet Right
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hartsuijker,

    Wij hebben reeds contact gehad en doen er alles aan om met u mee te denken in een gepaste oplossing. Wij hebben onze collega's gevraagd om de verschillende opties met u te bespreken en verwachten dat ze u hier aanstaande vrijdag over contacteren. Wij gaan er nog altijd vanuit dat we er samen uitkomen zodat u alsnog van uw nieuwe vloer kan genieten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Carpetright

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Carpet Right?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen