Klacht Carpet Right: Carpetright herstelt geen klachten, maar dreigt en traineert.
Details
Klacht
Na een mail uitwisseling met het hoofdkantoor, ben ik vandaag weer naar het filiaal in Hoorn van Carpetright geweest. Ik heb de koop ontbonden van vloerbedekking die in maart !! (2022 sick) gekocht is, tenzij zij afdekstrips gebruiken die qua hoogte aansluiten aan de vloerbedekking, stevig (geboord), esthetisch acceptabel en met aansprakelijkheid van Carpetright.Vandaag na afspraak weer naar het filiaal gegaan. Waar gewoon weer een herhaling van zetten werd gedaan en of ik vrijdag terug wil komen. Wel ja... ik voel me gepiepeld. Te meer daar de persoon waar ik dan mee te maken krijg gewoon alleen maar dreigt. Daar mag ik dan mijn kostbare tijd aan lenen? Het lijkt erop dat de vloerbedekking dan maar terug moet. Ik leef liever op beton dan nu nog meer ellende te ervaren met Carpetright. De Geschillencommissie van hen schijnt ondoorzichtig te functioneren (Consumentenblad oktober 2022), dus het zal wel de rechter woden.
Gewenste oplossing
Een schriftelijk voorstel van Carpetright over hoe, wie, wat, waar, wanneer.Binnen 2 weken de vloerafwerking verbeteren onder verantwoordelijkheid van Carpetright.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.