Opgelost door Carpet Right: Geen goede hechting van het vinyl op de ondervloer en terugkerende vlekken door lijmresten.

content Opgelost
# 320014
Aatgrif

In februari hebben we vinyl vloerbedekking laten aanbrengen in de gang en 2 kamers. Het materiaal was conform wens maar de wijze waarop het gelegd was gaf aanleiding tot een aantal klachten. Er zijn door mij foto's gemaakt van de gebreken en een begeleidende brief die via mail is verzonden. Er is toen iemand geweest die de problemen deels heeft verholpen. Echter niet volledig en enkele van die problemen worden in de loop der tijd alleen maar weer erger:
1. Loslatende lijm waardoor het lijkt of er lucht onder het vinyl zit.
2. Lijmvlekken die waren verwijderd komen steeds weer terug
3. Op sommige plekken lagen er oneffenheden op de ondervloer wat nu zichtbaar wordt door het vinyl.
Van oorsprong waren er meer klachten maar die zijn verholpen door de stoffeerder die na de eerste aanmelding van onze bevindingen is geweest. Er is overigens door het bedrijf verder geen aandacht meer aan besteed door b.v. te vragen of we nu voldoende tevreden waren.

Zorgen dat we een vinyl vloer krijgen zonder lijmvlekken en met goede hechting op de ondervloer zodat alle oneffenheden weg zijn.

Aatgrif
    Ik heb geen enkele reactie ontvangen van Carpet Right en wacht dus verder af.
    Aatgrif
    Inmiddels via de telefoon een afspraak gemaakt. Er komt op 13-9 iemand van CR langs om de klacht verder te bekijken en bespreken.

Aatgrif
De toezegging is gedaan dat er opnieuw vinyl wordt gelegd in de ruimtes waar de klachten betrekking op hebben. Deze actie kan niet op korte termijn maar dat vinden we op zich geen probleem. We wachten verder initiatief af van Carpet Right.

Ook een klacht indienen over Carpet Right?