Opgelost door Carpet Right: Kleed gaat stuk .

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 647296
Gebruiker
Gebruiker1676200249
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 22 januari 2022 hebben wij ons vloerkleed Royal Ibiza bij uw winkel opgehaald.
Ik heb een foto van het kleed bijgevoegd met de schade aan de zijkant van het kleed.
In ons huis dragen wij geen schoenen en daarom zijn
Wij zo verbaasd dat het kleed dit vertoont zoals dit op de foto is te zien.
Het factuurnummer is NLC91E6148.
Graag vernemen wij wat u aan deze schade kan doen.

Gewenste oplossing

Het kleed moet op een goede manier afgewerkt worden.
Geboden oplossing
Carpet Right heeft aangeboden om een nieuw kleed uit te komen kiezen. Over 1 week gaan we langs in de winkel in Breda en zoeken dan een nieuw kleed uit.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Carpet Right
    Datum
    Geachte heer Van Leengoed,

    Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over het karpet. Ik heb onze afdeling Claims gevraagd om hier nogmaals naar te kijken en kom er zo spoedig mogelijk per e-mail bij u op terug.

    We houden contact!

    Hartelijke groeten,
    Carpetright klantenservice

  2. Auteur
    Carpet Right
    Datum
    Geachte heer Van Leengoed,

    Uw klacht is inmiddels intern besproken en onze collega (filiaalmanager Breda) neemt een dezer dagen telefonisch contact met u op om de oplossing te bespreken. Hij is voornemens om dit netjes af te wikkelen voor u.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u nog een mooie dag toe.

    Hartelijke groeten,
    Carpetright klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Carpet Right?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen