Klacht Carpet Right: Sneetjes en deuken in vinyl van twee maanden

de Zwart

Ruim twee maanden geleden hebben wij een vloer gekocht bij Carpetright. Het gaat om een vinyl vloer van zware kwaliteit. Deze hebben wij gekozen, omdat we een hond hebben en hij paste perfect bij de woning. De verkoper heeft de hond gezien tijdens het opmeten van de woning. Drie weken daarna is hij gelegd en het zag er mooi uit. Twee weken na het leggen zag is een aantal deuken/putjes is het vinyl zitten. Ook zaten er twee sneetjes in. We hebben hier meteen melding van gemaakt en na een hoop gedoe zijn ze tot de conclusie gekomen dat het gebruikers schade zijn. Maar de stoffeerder die langs kwam om de sneetjes dicht te lijmen constateerde dat de toplaag te zacht was voor de kwaliteit vloer. Tot mijn schrik kwam ik er een tijdje geleden achter dat mij de vloer is verkocht als een vloer voor zwaargebruik terwijl deze op de site staat voor normaal gebruik.
Ik heb nu een vloer liggen die niet voldoet aan de eisen en kwaliteit dat ervan verwacht mag worden.
Ik wil graag mijn geld terug.

Ik wil graag mijn geld terug. Want de deuken/ putten kunnen niet gerepareerd worden en een nieuwe vloer zie ik niet zitten, want heb totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Ook een klacht indienen over Carpet Right?