Klacht Carpet Right: Te kleine rolgordijn en een veel te hoge montageprijs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340550
Gebruiker
J.D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder wilde op 12 november een rolgordijn en rail bestellen incl. montage. Aangezien Carpetright geen tijd had om in te meten is mijn moeder teruggegaan en heeft zelf ingemeten. In de winkel heeft ze een maat van 304 cm opgegeven. De winkelier heeft dit gecorrigeerd naar 300 cm, mijn moeder gaf nog aan dat dit te klein zou zijn. Na aandringen is deze maat toch besteld. Na 3 weken is er een afspraak gemaakt voor montage. 2 weken later is de rolgordijn en het rail geplaatst. Ook de stoffeerder gaf aan dat de rolgordijn te klein was. Na 1,5 uur is de soffeerder na gedane werk weer vertrokken. Ik heb daarna de factuur eens bekeken en wat blijkt. Voor de anderhalf uur is maar liefst 250 euro in rekening gebracht. Tevens waren er meer plafondsteunen gerekend dan gebruikt.
Ik heb deze klacht al bij de desbetreffende winkel neergelegd maar deze beroept zich alleen maar op hetgeen wat besteld is en wat gerekend wordt. Ik vind het absurd dat een winkele zuke montagebedragen toepast en geen fout wil toegeven.

De oplossing

Rolgordijn van de juiste afmeting. Tegemoetkoming in montagekosten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.D.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog iets gehoord van Carpetright. 👿
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Carpet Right?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen