Klacht Carpet Right: Teleurgesteld over (geen) reactie Carpet Right.

Klachtnummer
# 142341
Gebruiker
W.P.G. Smits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tapijt gekocht op 2 sept; gelegd binnen 10 werkdagen (voorwaarde). Men kon toch niet leveren; het alternatief was een dikker tapijt wat toch snel geleverd kon worden (100% tevreden). Week later, 20 sept werd gelegd. wat bleek: het stuk was te klein bemeten (kan). Echter werd het tapijt opgevouwen en gelijmd i.p.v. gespannen. Terug gegaan naar de winkel; correct behandeld. Mijn klacht verteld met de verwachting dat het restant op de correct zou worden gelegd: beloofd leggers hierop aan te spreken.
Wederom week later (eind sept) kwam men de rest leggen. Weer werd alles gelijmd, op mijn commentaar kreeg ik ten antwoord dat ik ze 'hun werk maar moest laten doen', en dat wanneer het tapijt zou bollen men er wel een gat in sneed en lijm zou aanbrengen. Het tapijt werd buiten gesneden bij de buren op de oprit die inclusief tapijtvezels zo achtergelaten werd.
De tapijtkwaliteit is ok. Het leggen niet. Maar meest ontevreden over dat de winkel niet even belt na dit alles over mijn ervaring.

De oplossing

Interesse vanuit Carpet Right winkel.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Carpet Right?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen