Opgelost door Carpet Right: Triest

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 632684
Gebruiker
De klos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tot twee keer toe de verkeerde kleur vloerbedekking geleverd. Ik heb blauw besteld en kreeg zwart, deze heb ik geretourneerd, daarna kreeg ik turquoise, en men eist nu dat ik moet betalen voor de kleur die ik echt wil nl carousel twist 180 blauw.

Gewenste oplossing

Juridisch aanpakken
Geboden oplossing
De juiste kleur word besteld. de kleur die ik heb gekregen moet ik netjes verpakt weer naar de winkel in Leeuwarden brengen. Super hartelijk bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Carpet Right
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Clercg,

    Bedank voor het bericht. De kleur van het tapijt op internet wijkt logischerwijs altijd iets af van de werkelijke kleur. Dat is ook de reden dat wij u kosteloos kleurstalen aanbieden. U hebt via onze site de kleur 'blue' besteld en ook ontvangen. In werkelijkheid lijkt de kleur 'blue' iets meer op de kleur 'navy'. Ondanks dat we hebben geleverd wat u hebt besteld, zijn wij voornemens om samen met u te kijken naar een gepaste oplossing. Mijn collega's uit Leeuwarden zullen vandaag telefonsich contact met u opnemen om het verder te bespreken.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, wensen wij u nog een mooie dag toe.

    Hartelijke groeten,
    Carpetright klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Carpet Right?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen