Klacht Carpet Right: vlekken in vloer buiten mijn schuld

koenronitz

in mijn vinylvloer zitten vlekken, deze worden volgens carpetright veroorzaakt door stoffen van buitenaf. nu komen er steeds meer vlekken bij en de vlekken worden steeds groter. Carpetright wil mij tegemoed komen met een korting van 50% op een nieuwe vloer, echter wil ik de nieuwe vloer volledig vergoed hebben! ik overweeg sterk om social media in te zetten zodat mijn volledige omgeving, en ver daar buiten weten hoe er gehandeld word bij een bedrijf als carpetright.

als oplossing zie ik graag een nieuwe vloer, volledig vergoed en gelegd door carpetright.

Carpet Right
    Beste klant,

Wij hebben u van te voren ten zeerste afgeraden om het vinyl direct los te stofferen op uw huidige laminaatvloer. Echter wilde u dit op eigen risico toch zo gestoffeerd hebben. We hebben dit duidelijk op uw bestelbon vermeld en daar heeft u zelf voor getekend. Er rest ons dan ook niks anders dan bij ons coulancevoorstel te blijven, namelijk 50% korting bij vervanging van een deel van het vinyl voor bijvoorbeeld een donkerdere kleur.

Carpetright After Sales

Ook een klacht indienen over Carpet Right?