Klacht Carsales Hillegom: Kat in de zak!

Klachtnummer
# 47932
Gebruiker
Ruslan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 juli 2013 heb ik bij dit bedrijf een Audi A6 3.2 FSI gekocht. De heren gaven me te kennen dat ik een degelijk voertuig had aangeschaft waaraan ik zeker nog jaren plezier aan zou beleven. Niets bleek minder waar!

Nu ( 21-01-2014 ), nog geen half jaar later, blijkt dat er ijzerslijpsel in de nokkenas-sensoren zit en dat de distributieketting versprongen is. Totale schade ong. 4000 euro.

Volgens het aankoopcontract 3 mnd. garantie op het lagerwerk van de motor, dus geen poot om op te staan en dit begrijp ik helaas ook. Ik vertel m'n verhaal ook niet om m'n recht te halen, maar wil een ieder waarschuwen voor de erbarmelijke troep die deze mensen verkoopt. Car Sales Hillegom? Blijf er vandaan!

Mocht ik ooit eens niets te verliezen hebben of geen verantwoordelijkheden meer aan derden hoef af te leggen, dan weet ik wel waar ik naartoe ga om deze rekening te vereffenen...

De oplossing

Graag een nieuwe in dezelfde prijsklasse ervoor terug...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Carsales Hillegom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Carsales Hillegom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen