Klacht Carsales Hillegom: Niet nakomen van belofte...

F.Saygili

Op 6 september 2014 heb ik een auto gekocht met het volgende kenteken 45-TD-GH. Het auto had al een probleem toen we hem hadden gekocht. Ik had het bij hun gemeld. Hij zei dat we een paar dagen later moesten komen omdat het auto lang had stilgestaan. Daar verloren wij 3 dagen. Later werden wij door hun doorverwezen naar de garage AHI in spaarnwouderweg. Op 10 september heb ik het drie dagen laten staan en vrijdag 12 september kreeg ik de auto in een niet gerepareerde staat terug. De monteur in AHI zei dat de systeem niet meer werd gebrikt en dat ze daardoor de parts niet konden bestellen. We willen dat dit wordt gemaakt op een bekend opel garage .Ik heb een auto op gas gekocht maar ik kon hem niet gebruiken op gas dus moest ik altijd op benzine rijden. We willen geen ander auto. Ik wil alleen of dat het wordt gerepareed of dat ik het excacte bedrag terug dat ik hem betaald inclusief rijklaarmaakmosten en mijn vieze ATOS terug.

Wij vinden dat Carsales Hillegom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Carsales Hillegom?