Klacht CarSales.eu: Scheur in autostoel wat gemaakt zou worden en nog steeds niet is gebeurt

Klachtnummer
# 103014
Gebruiker
Elly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 november 2014 hebben wij onze auto Mercedes A 170 opgehaald bij het autobedrijf. Wij moesten alles contant betalen en er werd ons verzekerd dat alles in orde zou komen. Toen bleek dat de auto geen grote beurt had gekregen en de airco was ook stuk. De scheur in de autostoel zou in december gerepareerd worden. Dit is tot op heden nog niet gebeurt.
Inmiddels heeft de auto wel de grote beurt gekregen en de airco is gemaakt.
De verkoper heet Pierre.
In januari hebben wij contact gehad (telefonisch, zelf gebeld) en er werd ons verteld dat zij geen leenauto voor ons hebben en dat het hele zaakje al genoeg gekost had.
Wij komen uit Almere en het bedrijf zit in Hillegom.
Het vervelende is dat het bedrijf alleen telefonisch contact wil en dat wij, de klant, zelf moeten bellen.
Van hun kant uit nemen zij geen contact op om het e.e.a. te regelen.



De oplossing

Dat de scheur in de autostoel wordt gerepareerd en als wij de auto brengen voor reparatie dat wij een leenauto meekrijgen zoals afgesproken.
Dit staat schriftelijk vastgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CarSales.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties