Klacht Carshoppen: Ik vind dat Carshoppen in gebreke is gebleven voor de opdracht die ze van mij hebben gekregen

Klachtnummer
# 251020
Gebruiker
knienbeeld
Datum
0 reacties

Details

Klacht


In maart 2014 Audi R8 (2007) gekocht in Duitsland via Carshoppen. Auto bij mij afgeleverd zonder onderhoudsboekje. (daar hadden ze naar moeten vragen),geen boekje, dan hadden ze mij moeten informeren. Nu stond ik voor een voldongen feit.Nu december 2016 wil ik de de auto hier verkopen. Blijkt dat er een grote schade is geweest bij 12000 km in Duitsland. (inzage gekregen bij Audi dealer in Nederland). Ook naar het schadeverleden van de auto is destijds niet naar gevraagd bij de verkoper in Duitsland. Ook dit had moeten gebeuren en mij daarvan op de hoogte moeten brengen. Dan had ik van de koop af kunnen zien. Nu is de auto ca tienduizend euro minder waard.

Gewenste oplossing

Dat Carshoppen het boetekleed aantrekt en een schadeloostelling moet betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Carshoppen is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Carshoppen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen